Irakaslea: Antonia Trave
Sare sozial itxia: L'hort dels llibres – http://lhortdelsllibres.ning.com/
Herramienta hauekin egidako PLE: sare sozial itxia, argazkiak, bideoak.
Batxilergoko 1.go mailako 16 ikasle. Insituto Francesc Macià en Cornellà de Llobregat, Cataluña ikastetxean.
Irakasleak sare sozial itxia sortu zuen ikasleei interesgarriak egin ahal zaizkien ariketak egiteko eta klase guztiena arteko interazioa sortzeko. Honako bi ariketa hauek egin zituen:
a) Màrius Torres-en poemak:
Bideo bat sortu zuen Màrius Torres-ren poema batzuekin, edukien parte baitziren. Ikasle bakoitzak poema bat aukeratu behar zuen eta honen irakurketaren bideo bat grabatu eta sare sozialen jarri behar zuten.
Aurreko klaseetan poema bat nola irakurri behar den ikasi zuten eta poema bakoitzaren iruzkina egin zuten.
Hasieran ikasleak lotsatuta agertu ziren klase guztiaren aurrean poema bat irakurri behar zutelako eta gero sare sozialean jartzeagatik.
Lortutako emaitza ez zen espero bezain ona baina poemak ulertzeko orduarako lagundu zuen ariketa honek.
b) "Ramona, adiós", Montserrat Roig-rena
Nobela honen irakurketa eta iruzkina egin zuten. Honen ondoren, irakasleak proposatu zuen bideo bat grabatzeko. Lana 3 pertsonako taldeetan egin zen eta nobelan agertzen den gai bat landu behar zuten. Nobelaren zati bat hartu behar zuten eta gero irudiak bilatu zati hoiekin erlazionatuta daudenak. Ondoren, zati horren irakurketa grabatu zuten Audicity programarekin eta azkenik, bideoa editatu zuten Jaycut programarekin( http://www.jaycut.com/).
Bideoaren editazioa zaildu egin zen errekurtso faltagatik eta esperientzia faltagatik. Hala ere, ikasle batzuk asko inplikatu ziren eta ahalegin handiak egin zituzten programa nola erabili ikasteko eta ondoren, beste ikaskideei lagundu zieten programa erabiltzen ikasteko.
No hay comentarios:
Publicar un comentario