2011/05/15

Adibideak I

Frantsesez publikatutako bideoak.


Irakaslea: María José García
Sare sozial itxia: Allons eta http://gaulois3.ning.com/
Herramienta hauekin egidako PLE: bideoa, bideoa editatzekoa, sare sozial itxia.
Fartsezezko ikasgaian egindakoa.
DBHko 3. mailako 19 ikasle Instituto Francesc Macià en Cornellà de Llobregat, Cataluña ikastetxean

Ariketa hau iragarki bat egitean datze bideo formatuan. Behin ariketa eginda sare sozialean publikatuko da ikaskideak ikusi ahal izateko. Ikasleek irakasleari iragarkiaren gidoia eta elkarrizketak aurkeztu behar dizkiote. Hau guztia noski frantsez egina.


Eskolan lau saio erabiliko dira ariketa hau egiteko gehi etxean erabilitako orduak eta azkenik, saio bat ebaluaziorako. Gainera, saio batzuk eman zituzten iragarkien hiztegi ikasteko eta baita gramatika ere, adibidez: inperatiboa, lokuzioak, adjetibo deskriptiboak, … Ebaluazioa egiterako orduan hiru irizpide hartu ziren kontuan: sormena, hizkuntzaren maila eta zailtasun teknikoak.


Ariketa hauetatik gehien gustatu zitzaiena izan zen. Ikasleen lanak klaseko sare sozialena jarri ziren bai iakskideak bai gurasoak ikusi ahla izateko.


Aspektu pedagogikoak:
    • Hizkuntzaren lau arloak lantzen dira: espresio orala eta idatzia eta entzumenaren eta idatziaren ulermena. Taldeak lortu behar duena bideo bat sortzea da. Hizkuntza da helburua.
    • Ikasleak motibatzen ditu eta ikasgaiarekiko inplikazioa handitzen da.
    • Ikaskideen eta talde lanaren inplikazioa handitzen du.

No hay comentarios:

Publicar un comentario